Om Backer Consult

Backer Consult blev startet i 2005 af Christina Backer Thomsen. Vores mission er at sikre, at virksomheders ledelse og medarbejdere får et optimalt ledelses-, ERP- og økonomisystem. Det gør vi i rollen som uafhængig sparringspartner, proceskonsulent og projektleder – og ved at være ”one-point-of-contact”.

Fokus på kvalitet løber i blodet
Christinas slægtsnavn Backer stammer fra hollandske bønder, der i det 16 århundrede blev inviteret til Danmark af Kong Christian II for at dyrke grøntsager. Det blev de, da Kongen værdsatte kvaliteten af grøntsagerne. Meget er sket siden da, men som sine forfædre har Christina stor fokus på kvalitet i hele sin tilgang til at drive forretning og servicere sine kunder på. 

Kvalitet, viden, mennesker og relationer
Disse fire ord udgør essensen af vores måde at arbejde på. Alle har fokus på at skabe værdi for vores kunder og opbygge langvarige og gensidige relationer, der bygger på tillid, godt samarbejde og positive oplevelser.  

Hos Backer Consult har vi et godt og dygtigt team, hvor arbejdsglæden trives. Vi brænder for at levere ydelser af en høj kvalitet – altid med fokus på den enkelte kundes behov og ønsker. Det gør vi ved at lytte til dem og forstå vigtigheden af dialog og menneskelige relationer. 

Kompetenceudvikling sikrer, at vi når i mål

Der sker hele tiden en masse nye tiltag indenfor regnskabsbranchen. Systemer videreudvikles, nye love og regler træder i kraft og digitaliseringen tager hver dag et nyt skridt ind i fremtidens måde at arbejde på. Vi holder os kontinuerligt up-to-date ved at følge nyhedsbilledet og styrke vores kompetencer via kurser og gode samarbejdspartnere.

Vi styrker også dine kompetencer
Vi underviser også medarbejdere hos vores kunder for at sikre, at de får indsigt i nye og smarte måder at optimere arbejdet på og at den gældende lovgivning overholdes. Undervisningen kan ske i grupper eller enkeltvis.

Christina Backer Thomsen

Direktør og konsulent 

Christina har erfaring med alle funktioner i en økonomiafdeling og kan nemt træde til på alle niveauer hos en kunde. Det kan fx være som interim CFO/Regnskabschef, sparringspartner for ledelsen, projektleder, bindeled til leverandører eller regnskabskonsulent.